Belarus Cumhurbaşkanı Lukaşenko, Kuzey Kore'de temaslarda bulunuyor
Belarus Cumhurbaşkanı Aleksandr Lukaşenko, resmi temaslarda bulunmak üzere Kuzey Kore'yi ziyaret etti.
25.03.2026 16:46
Belarus Cumhurbaşkanlığı basın servisinden yapılan açıklamaya göre, Kuzey Kore'nin başkenti Pyongyang'a ulaşan Lukaşenko, havalimanında Kuzey Kore Başbakan Birinci Yardımcısı Kim Tok Hun ve Belarus Dışişleri Bakanı Maksim Rıjenkov tarafından karşılandı.
Lukaşenko, Pyongyang'daki Kumsusan Güneş Sarayı'nı ziyaret ederek eski Kuzey Kore liderlerine saygılarını sundu.
Belarus Cumhurbaşkanı Lukaşenko, Kuzey Kore lideri Kim Jong-un'un daveti üzerine 25-26 Mart'ta Pyongyang'da temaslarda bulunacak.
Lukaşenko ve Kim'in yapacağı görüşmede, Belarus ile Kuzey Kore arasındaki ilişkilerin ilerletilmesi, diğer karşılıklı ilgi alanlarının geliştirilmesi ve uygulanması ele alınacak.
Lukaşenko ve Kim, Eylül 2025'te Çin'in başkenti Pekin'de bir araya gelmişti.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur