Yozgat'ta kar yağışı etkili oluyor
Yozgat'ta akşam saatlerinde başlayan ve aralıklarla devam eden kar yağışı etkisini sürdürüyor.
12.01.2026 00:28
Kar yağışı nedeniyle sürücüler yollarda ilerlemekte güçlük çekti.
Sokaklara ve parklara çıkan bazı vatandaşlar da kar topu oynayıp kardan adam yaptı.
Kentpark'ta arkadaşlarıyla karın keyfini çıkaran Mustafa Dede, uzun süredir böyle bir kar yağışına hasret kaldıklarını söyledi.
Dede, kar yağışını eğlenceye çevirdiklerini belirterek, "Lapa lapa kar yağıyor, çok güzel oldu. Arkadaşlar arayınca biz de hemen sokağa çıktık. Karın tadını çıkarıyoruz, beraberce çocukluğumuzu anıyoruz. Kar yağışında adeta çocuklaşıyoruz." dedi.
Muvaffak Eroğlu da kar yağışının barajlardaki su durumuna faydalı olmasını diledi.
Belediye ve Karayolları ekipleri, kent genelinde kar küreme ve tuzlama çalışması yaptı.
Öte yandan Yozgat Valiliği, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda buzlanmaya dikkati çekerek, sürücülerin zorunlu olmadıkça yola çıkmamalarını, yola çıkacakların kış lastiği takmaları ile zincir ve çekme halatı bulundurmaları konusunda uyarıda bulundu.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur