Ülkü Ocakları İzmir İl Başkanlığı deprem sonrası sahada
İzmir’de hissedilen depremin ardından Ülkü Ocakları İzmir İl Başkanlığı teşkilatı, vatandaşların yanında yer aldı. İl Ocak Başkanı Burak Kılıç, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, teşkilat olarak sahada olduklarını ve devlet kurumlarıyla tam uyum içinde çalıştıklarını belirtti.
28.10.2025 02:03
Kılıç, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“İzmir’de hissedilen depremden etkilenen vatandaşlarımızla ilgileniyoruz. Ülkü Ocakları İzmir İl Başkanlığı olarak tüm teşkilatlarımızla sahadayız, devletimizin ilgili kurumlarıyla tam bir uyum içerisindeyiz.”
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
MHP'li Özdemir: İsrail, Türkiye ile boy ölçüşebilecek bir ülke değildir
Karaman'da eğitimini tamamlayan 409 polis adayı mezun oldu
Samsunspor Başkanı Yıldırım'ın İTÜ'ye kazandıracağı kütüphane için protokol imzalandı
Bakan Çiftçi'den Aşure Günü paylaşımı