Ülkü Ocakları Genel Başkanı Yıldırım vefatının yıl dönümünde Hüseyin Nihal Atsız'ı andı
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Hüseyin Nihal Atsız’ı vefatının yıl dönümünde andı.
11.12.2025 16:25
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Atsız'ın vefatının yıl dönümünde sosyal medya hesabından anma mesajı yayımladı.
Paylaşımında, Atsız'ın, “Vaktiyle bir Atsız varmış derlerse ne hoş! Anılmakla hangi ruh olmaz ki sarhoş?” sözlerini alıntılayan Yıldırım, ''Türk milliyetçiliğine fikriyle, ahlakıyla ve cesaretiyle yön veren merhum Hüseyin Nihal Atsız’ı vefatının yıl dönümünde rahmet ve hürmetle yâd ediyorum. Atsız’ın ülküye adanmış duruşu ve bıraktığı fikir mirası, Türk gençliğine daima yol göstermeye devam edecektir. Ruhu şad olsun.'' ifadelerini kullandı.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
MHP'li Bulut'tan Sözcü Gazetesi'ne tepki: Her cümlemin arkasındayım
Bakan Gürlek: Gençlerimizi, aile yapımızı ve toplum sağlığımızı hedef alan uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir
AK Parti Grup Başkanvekili Zengin'den öğrencilere karne mesajı
Vincenzo Montella: Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz