Ülkü Ocakları Genel Başkanı Yıldırım Kayseri’de İstişare Toplantısına Katıldı
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Ülkü Ocakları Kayseri İl Başkanlığı tarafından düzenlenen kahvaltı programında il yönetimi ve teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi.
09.11.2025 15:34
Yıldırım, toplantı sonrasında sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti;
"Ülkü Ocakları Kayseri İl Başkanlığımız ve İl Yönetimimizle kahvaltı programı eşliğinde istişare toplantımızı gerçekleştirdik. Türk gençliğine yönelik eğitim, kültür ve sosyal faaliyetler üzerine değerlendirmelerde bulunarak yürütülen çalışmaları değerlendirdik. Kayseri İl Başkanımıza ve tüm teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyorum."
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu
İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz