Yükleniyor...

Ülkü Ocakları Genel Başkanı Yıldırım, Karabük İl Başkanlığının yeni hizmet binasının açılışını yaptı

Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Ülkü Ocakları Karabük İl Başkanlığının yeni hizmet binasının açılışını gerçekleştirdi. Açılış töreninde, Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) ile yapılan protokol kapsamında düzenlenen eğitim programlarını başarıyla tamamlayan 52 gence sertifikaları takdim edildi.

10.06.2026 17:31

Ülkü Ocakları Genel Başkanı Yıldırım, Karabük İl Başkanlığının yeni hizmet binasının açılışını yaptı

Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Karabük programı kapsamında düzenlenen açılış ve sertifika törenine katıldı. Sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Yıldırım, yeni hizmet binasının Karabük’e ve teşkilata hayırlı olmasını diledi.

52 Gence Sertifika Verildi

Yıldırım, törende yaptığı açıklamada, Millî Eğitim Bakanlığı ile imzalanan iş birliği protokolü çerçevesinde Karabük’te önemli eğitim programlarının hayata geçirildiğini belirtti. Bu kapsamda düzenlenen "Öfke Kontrolü" ve "Yangınla Mücadele" eğitimlerini başarıyla tamamlayan 52 gencin sertifika almaya hak kazandığını ifade etti.

Gençlere sertifikalarını bizzat takdim eden Yıldırım, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Ülkü Ocakları Karabük İl Başkanlığımızın yeni hizmet binasının açılışını gerçekleştirdik. Millî Eğitim Bakanlığı ile imzalanan protokol çerçevesinde düzenlenen eğitim programları kapsamında; Öfke Kontrolü ve Yangınla Mücadele alanlarında eğitimlerini tamamlayan 52 gencimiz sertifika almaya hak kazanmıştır. Eğitimlerini tamamlayan gençlerimize sertifikalarını takdim ettik. Yeni hizmet binamızın Karabük’ümüze, teşkilatımıza ve davamıza hayırlı olmasını diliyor; gençlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum."

www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

Kaynak:

Haber Merkezi

Yorumlar (0)