Ülkü Ocakları Genel Başkanı Yıldırım'dan Regaib Kandili mesajı
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Regaib Kandili dolayısıyla bir video mesaj yayımladı.
25.12.2025 21:12
Yıldırım mesajında, bu mübarek gecenin bir iç muhasebe vesilesi olduğunu belirterek, "Regaib; insanın kendine dönüp baktığı, kalbini yokladığı, niyetini tazelediği bir gecedir" dedi.
Hayatın manevi sorgulamasına dikkat çeken Yıldırım, "Kalbimiz neyle dolu? Hayatımızda neyi çoğaltıyor, neyi eksiltiyoruz?" sorularını yöneltti.
Ahmet Yiğit Yıldırım, mesajında şu dua ve temennilere yer verdi:
- Bu gecenin kırılan kalplerin onarılmasına ve bozulan bağların yeniden kurulmasına vesile olması.
- Gençlerin temiz, sağlam ve umutlu yarınlara yönelmesi.
- Milletin her türlü kötülükten, evlatların ise her türlü bağımlılıktan muhafaza edilmesi.
- Ailelere huzur, gençlere istikamet, ülkeye birlik ve dirlik nasip olması.
Yıldırım mesajını, "Dualarımız kabul, Regaib Kandilimiz mübarek olsun" sözleriyle noktaladı.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur