Ülkü Ocakları Genel Başkanı Yıldırım, A Milli Futbol Takımı'nı tebrik etti
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, 2026 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde Bulgaristan'ı 2-0 yenen A Milli Futbol Takımı'nı tebrik etti.
15.11.2025 22:15
Yıldırım, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ''A Milli Futbol Takımımızı yürekten tebrik ediyorum. Sahada sergiledikleri mücadele azmi ve milli ruhlarıyla milletimize gurur yaşattılar. Bizim Çocuklar ay-yıldızlı formanın vakarını bir kez daha layıkıyla taşımıştır. Başarılarının daim olmasını diliyorum.'' ifadelerini kullandı.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
Millî Kaleci Göknur Güleryüz, Toulouse FC'de
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu