TYT Türk Yönetim Kurulu Başkanı Erdem’den yeni yıl mesajı: Köklerimizden aldığımız güçle 2026’ya giriyoruz
TYT Türk Yönetim Kurulu Başkanı Arzu Erdem, 2026 yılı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Erdem mesajında birlik, beraberlik ve kardeşlik vurgusu yaptı.
01.01.2026 17:49
Arzu Erdem, mesajında şu ifadelere yer verdi:
''Bir yılı daha geride bırakırken, köklerimizden aldığımız güçle 2026’ya giriyoruz. Bu toprakları vatan yapan ruhla, aynı bayrağın gölgesinde kenetlenmenin gururunu taşıyoruz. Geçmişten bugüne bizi ayakta tutan; zor zamanlarda omuz omuza durmamız, sevinçte de mücadelede de bir olmayı bilmemizdir. Yeni yıl; milletçe daha da kenetlendiğimiz, kardeşliğimizi büyüttüğümüz, yarınlara daha güçlü adımlarla yürüdüğümüz bir yıl olsun. 2026’nın aziz milletimize sağlık, huzur, bereket ve başarı getirmesini diliyor; birliğimiz daim, yolumuz açık olsun diyoruz. Nice yıllara, tek yürek, tek ses…''
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur