Şehzadeler Belediye Başkanı Durbay'ın yoğun bakımda tedavisi sürüyor
Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay'ın, İzmir Şehir Hastanesinde geçirdiği operasyonun ardından Manisa Şehir Hastanesi Yoğun Bakım Ünitesi'nde tedavisinin sürdüğü bildirildi.
06.12.2025 04:55
Belediyeden yapılan açıklamada, Durbay'ın Manisa Şehir Hastanesi doktorlarının değerlendirmesi üzerine İzmir Şehir Hastanesinde bir operasyon geçirdiği ve işlemin başarıyla tamamlandığı ifade edildi.
Operasyonun ardından Durbay'ın yeniden Manisa Şehir Hastanesi Yoğun Bakım Ünitesi'ne nakledildiği, tedavisinin bilinci açık şekilde devam ettiği belirtildi.
Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Özgür Özel'in hastaneye gelerek Durbay'ı ziyaret ettiği belirtilen açıklamada, Özel'in geçmiş olsun dileklerini ilettiği ve doktorlardan Durbay'ın duruma ilişkin bilgi aldığı kaydedildi.
Açıklamada, resmi kurumlar tarafından yapılan duyurular dışındaki bilgilere itibar edilmemesi gerektiği vurgulandı.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
25.06.2026
Son Haberler
Microsoft, depolama ve bellek maliyetlerindeki artış nedeniyle oyun konsolu fiyatlarını yükseltecek
AK Parti Sözcüsü Çelik, UCLG Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay'ı tebrik etti
İBB Kültür AŞ Genel Müdür Yardımcısı Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 2 zanlı daha yakalandı
Fransız şarkıcı IMANY İstanbul'da müzikseverlerle buluştu