Şam Büyükelçisi Yılmaz, Suriye Ulaştırma Bakanı Bedir ile görüştü
Türkiye’nin Şam Büyükelçisi Nuh Yılmaz, Suriye Ulaştırma Bakanı Yarub Bedir ile görüştü.
27.01.2026 16:33
Suriye Ulaştırma Bakanlığında gerçekleşen görüşmede, Türkiye ile Suriye arasındaki Karayolu Taşımacılığı Mutabakat Zaptı çerçevesinde aktarmasız ikili ve transit geçişlerin artırılması ele alındı.
Demiryolları alanında işbirliğinin ilerletilmesin de masaya yatırıldığı görüşmede, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarının (TCDD) katkısıyla demiryolu projelerinde ortak çalışmalar, eğitim programları ve kapasite geliştirme adımlarının genişletilmesi konuşuldu.

Görüşmede ayrıca Türkiye-Suriye-Ürdün Ulaştırma İşbirliği mutabakat zaptı kapsamında bölgesel taşımacılık projelerinin geliştirilmesi, transit geçişlerin daha verimli hale getirilmesi ve ülkeler arası lojistik işbirliğinin artırılması yönünde atılacak adımlar değerlendirildi.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur