Sağlık Bakanlığı ile Türk Kızılay arasında işbirliği protokolü imzalandı
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, "Afetlerden ilkyardıma, gönüllülük çalışmalarından kan ve kök hücre bağışına kadar geniş bir alanda milletimize hizmet eden Türk Kızılay ile güç birliğimizi kararlılıkla sürdüreceğiz." ifadesini kullandı.
12.02.2026 02:06
Memişoğlu, NSosyal hesabından, Cumhurbaşkanlığı Yerel Yönetim ve Afet Politikaları Kurulu Başkanvekili ve Türk Kızılay Genel Başkanı Fatma Meriç Yılmaz'ı ziyaretine ilişkin paylaşım yaptı.
Bakan Memişoğlu, paylaşımında şunları kaydetti:
"Ulusal Kemik İliği Bankası (TÜRKÖK) üzere yürüttüğümüz işbirliğimizi geliştirmeye yönelik protokol metnini imzaladık. Afetlerden ilkyardıma, gönüllülük çalışmalarından kan ve kök hücre bağışına kadar geniş bir alanda milletimize hizmet eden Türk Kızılay ile güç birliğimizi kararlılıkla sürdüreceğiz. Nazik ev sahiplikleri için Prof. Dr. Sayın Fatma Meriç Yılmaz'a teşekkür ediyor, kurumlarımız arasında imzalanan işbirliği protokolünün ülkemiz ve milletimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum."
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur