Sağlık Bakanı Memişoğlu'ndan öğrencilere "yaz tatili" mesajı
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi ve öğrencilerin karne alması dolayısıyla bir tebrik mesajı yayımladı.
27.06.2026 02:23
Bakan Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, uzun ve gayretli bir eğitim dönemini geride bırakarak karnelerine kavuşan tüm öğrencileri canıgönülden tebrik ettiğini belirtti.
"Dijital Ekranlara Ara Verme Zamanı"
Mesajında öğrencilere tatil dönemi için tavsiyelerde bulunan Memişoğlu, şu ifadeleri kullandı:
"Şimdi dijital ekranlara biraz ara verme, bol bol dinlenme ve açık havada hareket etme zamanı. Yaz tatili boyunca hem bedeninizi hem de ruhunuzu besleyecek aktivitelerle enerji depolamanızı diliyorum."
Öğretmen ve Velilere Teşekkür
Sağlık Bakanı Memişoğlu, çocukların eğitiminde büyük pay sahibi olan eğitimcilere ve ailelere de teşekkürlerini sunarak, "Sizleri sevgiyle yetiştiren fedakâr öğretmenlerimize ve kıymetli velilerimize teşekkür ediyor; tüm evlatlarımıza sağlıklı, neşeli ve hareket dolu bir tatil diliyorum. Sağlıkla kalın." değerlendirmesinde bulundu.
Etiketler:
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
Bakan Fidan: Kanada ile ilişkilerimiz güçlü bir ortaklığa doğru ilerliyor
MHP'li Topsakal: Türk Devletleri Teşkilatı 2040 Vizyonu, Küresel İstikrarsızlığa Karşı En Somut Çözüm Belgesidir
Millî Eğitim Bakanı Tekin, Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi kapsamında ikili görüşmeler yaptı
Özel Program ve Proje Uygulayan Eğitim Kurumlarına Öğretmen Atama Sonuçları Açıklandı