Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Güler hastaneye kaldırıldı
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler'in hastaneye kaldırıldığı, sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
30.04.2026 14:11
Ordu Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Abdulkadir Hatipoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, Güler'in yoğun çalışma temposuna bağlı olarak kendisini iyi hissetmemesi üzerine tedbir amaçlı hastaneye başvurduğunu ifade etti.
Yapılan ilk kontrollerin ardından Güler’in, detaylı tetkiklerin gerçekleştirilmesi için tam teşekküllü bir hastaneye sevk edildiğini ifade eden Hatipoğlu, şunları kaydetti:
"Başkanımızın genel durumu iyi olup endişe edilecek bir husus bulunmamaktadır. Gösterilen ilgi ve hassasiyet dolayısıyla başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ve tüm sağlık çalışanlarına teşekkür ederiz."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
25.06.2026
25.06.2026

Son Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu
İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz