Muğla'da orman yangını kontrol altına alındı
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahaleyle kontrol altına alındı.
27.06.2026 17:38
Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.
Havadan 3 helikopter ve 1 uçakla, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilen yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışması başlatıldı.
Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Genel Başkanvekili Elitaş'tan Sapanca'daki istişare toplantısına ilişkin paylaşım
Japonya'da 5,9 büyüklüğünde deprem
İran devlet televizyonu: Ülkenin güneyindeki Sirik kentinde patlama sesleri duyuldu
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Tamar Tanrıyar hakkında resen soruşturma başlattı