Millî Eğitim Bakanı Tekin, Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi kapsamında ikili görüşmeler yaptı
Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi kapsamında Türkiye'ye gelen mevkidaşlarıyla bir araya gelerek ikili görüşmeler gerçekleştirdi.
27.06.2026 02:51
Bakan Tekin, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, zirve vesilesiyle uluslararası düzeyde eğitim iş birliklerini güçlendirecek önemli temaslarda bulunduklarını belirtti.
Zirve marjında gerçekleştirilen ikili görüşmelere ilişkin detayları paylaşan Tekin, şu ifadeleri kullandı:
"Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi kapsamında ülkemize gelen mevkidaşlarımızla bir araya geldik. Bu kapsamda; Karadağ Eğitim, Bilim ve İnovasyon Bakanı Sayın Andjela Jaksic Stojanovic, İran Bilim, Araştırma ve Teknoloji Bakanı Hüseyin Simayi Sarraf, Pakistan Federal Eğitim ve Meslekî Eğitim Devlet Bakanı Wajiha Qamar, Moritanya Yükseköğretim ve Bilimsel Araştırma Bakanı Yakoup Ould Moine, Senegal Millî Eğitim Bakanı Moustapha Mamba Guirassy, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Millî Eğitim Bakanı Sayın Nazım Çavuşoğlu ve Togo Millî Eğitim Bakanı Mama Omorou ile ikili görüşmeler gerçekleştirdik."
Tekin, zirveye katılan ve ikili temaslarda bulunan mevkidaşlarına teşekkür ederek, "Güçlü iş birliklerinden ötürü kıymetli mevkidaşlarıma teşekkür ediyorum." ifadesini kullandı.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
Bakan Fidan: Kanada ile ilişkilerimiz güçlü bir ortaklığa doğru ilerliyor
MHP'li Topsakal: Türk Devletleri Teşkilatı 2040 Vizyonu, Küresel İstikrarsızlığa Karşı En Somut Çözüm Belgesidir
Özel Program ve Proje Uygulayan Eğitim Kurumlarına Öğretmen Atama Sonuçları Açıklandı
Sağlık Bakanı Memişoğlu Yerli Kalp Akciğer Makinesi ile Ameliyat Yapılan İlk Hastayı Ziyaret Etti