MHP Lideri Devlet Bahçeli, MHP'li belediye başkanlarıyla yemekte bir araya geldi
MHP Lideri Devlet Bahçeli, MHP'li belediye başkanlarıyla akşam yemeğinde bir araya geldi.
08.11.2025 00:51
Bahçeli, MHP Genel Merkezi'nde düzenlenen "Geleneksel Belediye Başkanları İstişare ve Değerlendirme Toplantısı"nın ardından ATO Congresium Kongre Merkezi'nde belediye başkanlarıyla akşam yemeğinde buluştu.
Programın ardından Devlet Bahçeli, katılımcılarla hatıra fotoğrafı çektirdi.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu
İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz
MHP'li Kılıç: Cumhur İttifakı'nın iradesi çiftçisinin, köylüsünün, hemşehrisinin sonuna kadar yanındadır