Kütahya'da şehir merkezine mevsimin ilk karı yağdı
Kütahya şehir merkezi, mevsimin ilk kar yağışıyla beyaza büründü.
28.12.2025 22:41
Akşam saatlerinde etkili olan kar yağışı kent merkezinde park, bahçe ve araçların üstünü beyaza bürüdü.
Kar yağışıyla birlikte beyaza bürünen Zafer Meydanı'ndan geçenler yağan karın keyfini yaşadı.
Kütahya'nın simgelerinden "Çinili Vazo" önünde fotoğraf çektiren vatandaşlar, kar yağışıyla duydukları mutluluğu dile getirdi.
Antalya'dan Kütahya'ya bir öğrenci yakınını getiren Süleyman Yerlikaya, kar yağışının kendisi için sürpriz olduğunu söyledi.
Antalya'da çok fazla kar yağışıyla karşılaşmadıklarını anlatan Yerlikaya, "Kütahya’ya geldiğimiz ilk gün karla karşılaştık ve çok mutlu olduk. Ülkemiz genelindeki kuraklıktan dolayı karın yağması bizi ayrıca mutlu etti. Burada bol bol fotoğraf ve video çektik. Bizim için çok güzel bir anı oldu." diye konuştu.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur