Kahramanmaraş'ta polislerce izinsiz gösteriye müdahale tatbikatı yapıldı
Kahramanmaraş'ta, 197 emniyet personelinin katılımıyla izinsiz gösteriye müdahale tatbikatı gerçekleştirildi.
11.12.2025 21:18
İl Emniyet Müdürlüğünce Sakarya Konteyner Kent Yerleşkesi'nde yapılan tatbikatta, senaryo gereği küçülmeye giden bir konteyner üretim fabrikasından bazı işçilerin çıkarılması üzerine izinsiz gösteri yapan ve yolu kapatan gruba müdahale edildi.
Ateş yakan, barikat kuran, taş ve sis bombası atan eylemcileri gözaltına alan çevik kuvvet ekipleri, grubu dağıttı.
Toplumsal Olaylara Müdahale Aracı (TOMA)'nın da kullanıldığı tatbikatı izleyen İl Emniyet Müdürü Hasan Yiğit, gerçek olaylara hızlı ve doğru şekilde müdahale edebilmek için bu tür tatbikatların büyük önem taşıdığını belirterek personele teşekkür etti.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
25.06.2026
Son Haberler
Vincenzo Montella: Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz
Microsoft, depolama ve bellek maliyetlerindeki artış nedeniyle oyun konsolu fiyatlarını yükseltecek
AK Parti Sözcüsü Çelik, UCLG Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay'ı tebrik etti
İBB Kültür AŞ Genel Müdür Yardımcısı Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 2 zanlı daha yakalandı