İsrail basını: ABD, İsrail'den İran'daki elektrik santrallerini hedef almamasını istedi
İsrail basını, ABD Başkanı Donald Trump'ın açıklamalarından sonra, Washington yönetiminin İsrail'e İran'daki elektrik santrallerini hedef almamasını istediğini ileri sürdü.
23.03.2026 18:40
İsrail'in Yedioth Ahronoth gazetesi İsrailli bir yetkiliye dayandırdığı haberinde, ABD Başkanı Trump'ın İran ile görüşmeler yürütüldüğüne ilişkin açıklamasına dair, İsrail'in değerlendirmelerini paylaştı.
Habere göre, İsrailli yetkili, "ABD, İran'daki elektrik santrallerini hedef almamamız için bizden talepte bulundu." ifadesini kullandı.
Katar'ın "ABD'ye uyguladığı baskının" Trump'ı etkilediğini savunan yetkili, İran'ın enerji altyapısına saldırı tehdidinin durumu karmaşıklaştırdığını anlayan ABD Başkanı'nın geri adım attığını öne sürdü.
İsrailli yetkili, Tel Aviv yönetiminin değerlendirmelerine göre, ABD-İran görüşmelerinin İran Meclis Başkanı Kalibaf aracılığıyla yürütüldüğünü; ancak müzakerelerin çoğunlukla doğrudan değil, dolaylı yoldan ilerlediğini kaydetti.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur