İçişleri Bakanı Çiftçi, Konya'da şeker fabrikasını ziyaret etti
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Konya'nın Çumra ilçesinde şeker fabrikasına ziyarette bulundu.
28.03.2026 22:03
Bakanlığın NSosyal hesabından yapılan paylaşıma göre Bakan Çiftçi, Konya Çumra'da Torku Şeker Fabrikası'nı ziyaret ederek, üretim süreçleri hakkında bilgi aldı.
Çiftçi, ziyaretinde, Çumra'nın yalnızca tarımda değil, sanayi alanında da Türkiye'ye değer katan güçlü bir merkez olduğunu vurguladı.
Şeker pancarı üretiminden başlayan ve katma değeri yüksek ürünlere dönüşen bu üretim zincirinin hem bölge hem de ülke ekonomisine önemli katkılar sunduğunu belirten Çiftçi, yerli ve milli üretimin önemine vurgu yaptı.
Alın teriyle üretim yapan tüm Torku Şeker çalışanlarına teşekkür eden Çiftçi, üretim, istihdam ve kalkınma ekseninde yürütülen her çalışmanın Türkiye'nin gücünü daha da artırdığını ifade etti.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur