İçişleri Bakanı Çiftçi'den AK Parti'nin Sapanca'daki istişare toplantısına ilişkin paylaşım
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşımda bulundu.
27.06.2026 19:12
Çiftçi, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın riyasetinde düzenlenen toplantıda, yol arkadaşlarıyla bir araya geldiğini belirtti.
İstişareyi bereket, ortak aklı güç bilen, milletle gönül bağını daima diri tutan büyük ve güçlü bir ailenin mensupları olduklarını ifade eden Çiftçi, şunları kaydetti:
"Çeyrek asırdır milletimizin emanetine sahip çıkıyor, Türkiye'mize aşkla hizmet ediyoruz. İlk günkü heyecanımız, aynı inanç ve kararlılıkla devam ediyor. Yolumuz bir, istikametimiz bir, hedefimiz birdir. Cumhurbaşkanı'mızın liderliğinde Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz. Rabbim birliğimizi, kardeşliğimizi ve gayretimizi daim eylesin."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
Bakan Göktaş'tan AK Parti "Toplum Oturumu"na ilişkin paylaşım
Bakan Bayraktar: Enerjide Tam Bağımsızlık Hedefinden Taviz Verilmeyecek
AK Parti'de "Parti Politikaları Oturumu" gerçekleştirildi
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Uygur'dan AK Parti'nin Sapanca'daki istişare toplantısına ilişkin paylaşım