Gaziantep Valiliğinden "sağlık kurumunda köfte partisi" iddialarına ilişkin açıklama
Gaziantep Valiliği, sağlık kurumunda eğlence düzenlendiği yönünde paylaşılan görüntülere ilişkin açıklama yaptı.
20.06.2026 15:58
Valilikten yapılan açıklamada, bazı basın ve sosyal medya mecralarında "Köfte mesaisi" ve "Sağlık kurumunda köfte partisi" başlıklarıyla servis edilen görüntüler üzerine kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi amacıyla açıklama yapılmasının gerekli görüldüğü belirtildi.
Açıklamada, "Bahse konu olay 1 yıl önce 18 Nisan 2025 tarihinde mesai saati dışında meydana gelmiş, o dönemde de basına yansımış, İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan inceleme sonucu olayda dahli bulunan personel hakkında gerekli idari işlem tesis edilmiştir. Haberlere konu olan olay 1 yıl önce meydana geldiği ve gerekli işlemler yapıldığı için yeni bir olay değildir." ifadeleri kullanıldı.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur