Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş'tan 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü mesajı
Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş, vefatının 87. yılında Cumhuriyet'in Kurucusu Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü andı.
10.11.2025 04:10
Demirtaş, sosyal medya hesabından 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, ''Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, ebediyete irtihalinin 87. yılında sonsuz saygı ve minnetle anıyoruz. Emniyet Teşkilatı olarak gösterdiği yolda, istiklal ve istikbal mücadelesinin mirasına sahip çıkarak Cumhuriyetimizin bekası ile milletimizin huzur ve güvenliği için azimle çalışmaya devam edeceğiz.'' ifadelerini kullandı.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu
İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz