Çorum’da denetimli serbestlik hükümlüleri kamu yararına çalışacak
Çorum'da denetimli serbestlik tedbiri altındaki yükümlülerin kamu yararına ücretsiz çalıştırılmasına yönelik işbirliği hayata geçirildi.
10.01.2026 00:26
Çorum Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, kamu hizmetlerinin etkinliğinin artırılmasının yanı sıra yükümlülerin topluma yeniden kazandırılmasını hedefleyen işbirliği protokolü, Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın ve Çorum Cumhuriyet Başsavcısı Ahmet Bektaş tarafından imzalandı.
Protokolün denetimli serbestlik yükümlülerinin üretken bireyler olmalarına katkı sağlayacağı bildirilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Yükümlüler, ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde ve denetim altında, Çorum Belediyesi bünyesindeki uygun birimlerde görevlendirilerek kamu hizmetlerine katkı sunacak. Protokol, mahkemelerce kamu yararına çalışma cezası verilen veya denetimli serbestlikten yararlanan hükümlüleri kapsıyor.
Bu kapsamda yükümlüler, çevre düzenlemesi, temizlik, bakım-onarım ve benzeri alanlarda çalışarak şehir estetiğine katkı sağlayacak. Uygulama sürecinde görev alacak kişilerin mesleki bilgi ve becerileri önceden tespit edilerek en verimli olabilecekleri alanlara yönlendirilecek."
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur