Bakan Yumaklı TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını bildirdi
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin hububat alımlarında ödemelere başladığını belirterek, "TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor." ifadesini kullandı.
25.06.2026 14:23
Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO'nun hububat alım ödemelerine ilişkin bilgi verdi.
Ödemelerin başladığını belirten Yumaklı, şunları kaydetti:
"TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
MHP'li Özdemir: İsrail, Türkiye ile boy ölçüşebilecek bir ülke değildir
Karaman'da eğitimini tamamlayan 409 polis adayı mezun oldu
Samsunspor Başkanı Yıldırım'ın İTÜ'ye kazandıracağı kütüphane için protokol imzalandı
Bakan Çiftçi'den Aşure Günü paylaşımı