Bakan Yumaklı, "Sıfır Atık Günü" dolayısıyla mesaj yayımladı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, çöpe atılan her gıdanın, gelecekten eksilen bir parça olduğuna işaret ederek, "Mirasımız olan doğayı ve bereketi koruyarak evlatlarımıza israfsız, tertemiz bir dünya bırakmayı hedefliyoruz." ifadesini kullandı.
30.03.2026 13:14
Yumaklı, NSosyal'deki hesabından, 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü'ne ilişkin paylaşımda bulundu.
Gıda israfı ile mücadelenin sadece bir çevre politikası değil, insanlığa karşı bir sorumluluk olduğuna dikkati çeken Yumaklı, şu değerlendirmede bulundu:
"Saygıdeğer Emine Erdoğan Hanımefendi'nin öncülüğünde yürütülen Sıfır Atık Hareketi ile israfa son veriyor, kaynaklarımızı doğru kullanma bilincini yaygınlaştırıyoruz. Çöpe giden her gıdanın, aslında geleceğimizden eksilen bir parça olduğunu biliyoruz. Mirasımız olan doğayı ve bereketi koruyarak evlatlarımıza israfsız, tertemiz bir dünya bırakmayı hedefliyoruz. 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü kutlu olsun."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur