Bakan Yumaklı'dan "Su Verimliliği Seferberliği"ne ilişkin paylaşım
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, "Su Verimliliği Seferberliği"nin 3 yaşında olduğunu belirterek, suyu daha verimli kullanmak ve yarınlara güvenle aktarmak için herkese büyük sorumluluk düştüğünü bildirdi.
31.01.2026 16:51
Bakan Yumaklı, NSosyal hesabından konuya ilişkin paylaşımda bulundu.
Suyu korumanın artık tercih değil, ortak bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Yumaklı, "Suda Sıfır Kayıp" anlayışıyla 2023'te Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde başlatılan "Su Verimliliği Seferberliği"nin 3 yaşında olduğunu kaydetti.
Yumaklı, "Her damlası kıymetli olan suyumuzu daha verimli kullanmak, yarınlarımıza güvenle aktarmak için hepimize büyük sorumluluk düşüyor. Gelin hep birlikte bu seferberliğe siz de ortak olun." ifadelerini kullandı.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur