Bakan Yerlikaya'dan 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü mesajı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "10 Kasım, saat 09.05. Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü vefatının 87. yıl dönümünde rahmet ve saygıyla yad ediyoruz." ifadelerini kullandı.
10.11.2025 15:16
Yerlikaya'nın paylaşımında, Atatürk ile Türkiye'nin yerli ve milli teknolojisinden görüntüler de yer aldı.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
25.06.2026
Bakan Çiftçi'den Aşure Günü paylaşımı
25.06.2026
Son Haberler
Millî Kaleci Göknur Güleryüz, Toulouse FC'de
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu