Bakan Uraloğlu'ndan Ahıska Türkleri paylaşımı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ahıska Türklerinin topraklarından sürgün edilmelerinin 81'inci yılı dolayısıyla paylaşımda bulundu.
14.11.2025 13:38
Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti;
''14 Kasım 1944’te Sovyet yönetimi tarafından anavatanlarından koparılarak Orta Asya’ya sürgün edilen Ahıska Türkleri, tarihin acı sayfalarından birini yaşamıştır. Zor şartlar altında kimliklerini, kültürlerini ve vatan sevgilerini koruyan Ahıska Türkleri, bugün hâlâ bu büyük acının hatırasını yüreklerinde taşımaktadır. Sürgünün 81. yıl dönümünde hayatını kaybeden tüm Ahıska Türklerini rahmetle anıyor, dünyanın dört bir yanında yaşayan Ahıska Türkü kardeşlerimize selam ve muhabbetlerimi iletiyorum.''
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
25.06.2026

Son Haberler
Microsoft, depolama ve bellek maliyetlerindeki artış nedeniyle oyun konsolu fiyatlarını yükseltecek
AK Parti Sözcüsü Çelik, UCLG Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay'ı tebrik etti
İBB Kültür AŞ Genel Müdür Yardımcısı Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 2 zanlı daha yakalandı
Fransız şarkıcı IMANY İstanbul'da müzikseverlerle buluştu