Bakan Uraloğlu, Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Jean-Pierre Bemba ile görüştü
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Jean-Pierre Bemba ile ikili görüştürme gerçekleştirdi.
10.11.2025 13:57
Uraloğlu, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ''Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Sn. Jean-Pierre Bemba ile ikili görüşme gerçekleştirdik. Afrika kıtasıyla ulaşım ve lojistik alanlarında iş birliğimizi geliştirmeye yönelik istişarelerde bulunduk.'' ifadelerini kullandı.
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
25.06.2026
Bakan Çiftçi'den Aşure Günü paylaşımı
25.06.2026
Son Haberler
Millî Kaleci Göknur Güleryüz, Toulouse FC'de
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu