Bakan Tekin'den Türkiye'nin UNESCO Yürütme Kurulu üyeliğine yeniden seçilmesine ilişkin paylaşım
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Türkiye'nin, Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Teşkilatı (UNESCO) Yürütme Kurulu üyeliğine 2025-2029 dönemi için bir kere daha seçilmesine ilişkin paylaşımda bulundu.
08.11.2025 02:31
Bakan Tekin, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Özbekistan'da devam eden Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Teşkilatı (UNESCO) 43. Genel Konferansı kapsamında bugün düzenlenen seçimlerde, Türkiye'nin UNESCO Yürütme Kurulu üyeliğine 2025-2029 dönemi için seçilerek üst üste üçüncü kez bu görevi üstlenmesinden büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Bu başarıda emeği geçen herkesi tebrik ediyor, ülkemizin insanlığın ortak değerlerine katkılarını kararlılıkla sürdüreceğine inanıyorum."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
25.06.2026
25.06.2026

Son Haberler
Bakan Ersoy'dan Aşure Günü paylaşımı
Sungurlu'da Süleyman Özmen Halk Ekmek Fabrikası Açıldı
Dışişleri Bakanı Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Gil ile telefonda konuştu
İçişleri Bakanı Çiftçi: Türkiye Yüzyılı'nı huzurun yüzyılı kılmak için aynı kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz