Bakan Memişoğlu, yeni yılın ilk mesai gününde sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 2026'nın ilk mesai gününde sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.
02.01.2026 22:49
Memişoğlu, NSosyal'deki hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Yeni yılın ilk mesai gününde, bir insanın hayatına dokunmak ve bir cana şifa olmak için genel cerrahi kliniğimizde fedakarlıkla görev yapan kıymetli ekip arkadaşlarımla bir araya gelmekten büyük mutluluk duydum. Hekimlik; bilgi kadar vicdanla, teknik kadar yürekle yapılan bir meslektir. Bir hekimin en önemli özelliği ise empatidir. Bizler, başkasının derdiyle dertlenen, başkasının acısını kendi yüreğinde hisseden insanlarız. Bu anlayışı temsil eden beyaz önlüğümüzü yeniden giyerek, yeni yılın ilk mesaisinde insanlığa hizmet etmenin sorumluluğunu ve onurunu bir kez daha derinden hissettim."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur