Bakan Işıkhan, işçi, işveren ve memur temsilcileriyle Cenevre'de bir araya geldi
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, işçi, işveren ve memur temsilcileriyle Cenevre'de görüştü.
02.06.2026 23:49
Bakan Işıkhan, Uluslararası Çalışma Örgütünce (ILO) düzenlenen 114'üncü Uluslararası Çalışma Konferansı'na katılmak için geldiği İsviçre'de temaslarını sürdürüyor.
Türkiye'nin BM Cenevre Ofisi nezdinde Daimi Temsilcisi Büyükelçi Burak Akçapar tarafından Daimi Temsilcilik konutunda kendisi ve Türkiye'den gelen heyet onuruna verilen resepsiyona katılan Işıkhan, konferans dolayısıyla Cenevre'de bulunan işçi, işveren ve memur heyetleri ile görüştü.
Resepsiyona, Dünya Ticaret Örgütü (DTÖ) nezdinde Daimi Temsilcisi Büyükelçi Hakan Çakıl, Cenevre Başkonsolosu Salih Boğaç Güldere, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Cenevre Temsilcisi Mustafa Güven, TÜRK-İŞ Genel Başkanı Ergün Atalay, HAK-İŞ Genel Başkanı Mahmut Arslan, Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, TİSK Genel Sekreteri Akansel Koç ve davetliler katıldı.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur