Bakan Göktaş, Erzurum'da Engelli Aktif Yaşam Merkezi'nin açılışına katıldı
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Erzurum'da Engelli Aktif Yaşam Merkezi'nin açılışını yaptı.
07.02.2026 15:50
Programları kapsamında kentte bulunan Göktaş, "Medd-up" sahne gösterisini izledikten sonra Aziziye ilçesinde yapılan huzurevi inşaatını inceledi.
Göktaş, daha sonra aynı ilçedeki Erzurum Engelli Aktif Yaşam Merkezi'nin açılışını yaptı.
Protokol üyeleriyle merkezi gezen Göktaş, pasta kesip engelli bireylerle hatıra fotoğrafı çektirdi.
Göktaş, merkezde incelemelerde bulunarak, müzik atölyesinde "Kara tren" türküsünü söyleyen engellilere eşlik etti.
Bakan Göktaş'a, Bakan Yardımcısı Zafer Tarıkdaroğlu, Vali Mustafa Çiftçi, AK Parti Erzurum Milletvekili Fatma Öncü, İl Jandarma Komutanı Albay Hakan Uğurlu, İl Emniyet Müdürü Onur Karaburun, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Hasan Aykut ve AK Parti İl Başkanı İbrahim Küçükoğlu da eşlik etti.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur