Bakan Ersoy'dan "30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü" mesajı
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, "Sıfır atık anlayışıyla, kaynaklarımızı koruyan, çevresel etkilerimizi azaltan ve sürdürülebilir bir gelecek inşa eden adımlar atmaya devam ediyoruz. Turizmde sürdürülebilirliği esas alıyor, doğal ve kültürel değerlerimizi koruyarak yarınlara taşıyoruz." ifadesini kullandı.
30.03.2026 14:05
Ersoy, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde, Türkiye'nin gayretleriyle Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilen 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü'nü kutladıklarını belirtti.
Bakan Ersoy, şunları kaydetti:
"Sıfır atık anlayışıyla, kaynaklarımızı koruyan, çevresel etkilerimizi azaltan ve sürdürülebilir bir gelecek inşa eden adımlar atmaya devam ediyoruz. Turizmde sürdürülebilirliği esas alıyor, doğal ve kültürel değerlerimizi koruyarak yarınlara taşıyoruz. Daha yaşanabilir bir dünya için birlikte çalışmayı sürdüreceğiz."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur