Yükleniyor...

Bakan Çiftçi'den Fenerbahçe Beko'ya tebrik

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde şampiyon olan Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı'nı tebrik etti.

20.06.2026 04:16

Bakan Çiftçi'den Fenerbahçe Beko'ya tebrik

Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ''Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste 3’üncü, toplamda 13’üncü şampiyonluğuna ulaşan Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı'nı, teknik heyetini, yöneticilerini ve sarı-lacivertli camiayı gönülden tebrik ediyorum.'' ifadesini kullandı.

www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

Kaynak:

Haber Merkezi

Yorumlar (0)