Bakan Çiftçi'den Aşure Günü paylaşımı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Aşure Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
25.06.2026 20:47
Bakan Çiftçi, mesajında şu ifadelere yer verdi:
''Aşure Günü; sabrın, bereketin, paylaşmanın ve kardeşliğin gönüllerde buluştuğu müstesna bir gündür. Hazreti Hüseyin Efendimiz'i ve Kerbela şehitlerini rahmet ve hürmetle yâd ediyor; bu anlamlı günün birliğimize, beraberliğimize ve hayırlara vesile olmasını diliyorum.''
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Etiketler:
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
MHP'li Özdemir: İsrail, Türkiye ile boy ölçüşebilecek bir ülke değildir
Karaman'da eğitimini tamamlayan 409 polis adayı mezun oldu
Samsunspor Başkanı Yıldırım'ın İTÜ'ye kazandıracağı kütüphane için protokol imzalandı
Somali, denizcilik hukukunda reform kapsamında 20 uluslararası sözleşmeye katıldı