Yükleniyor...

Bakan Bayraktar: Enerjide Tam Bağımsızlık Hedefinden Taviz Verilmeyecek

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında gerçekleştirilen "Kalkınma" başlıklı Ortak Akıl Oturumu'na katılarak milletvekilleriyle bir araya geldi.

27.06.2026 20:45

Bakan Bayraktar: Enerjide Tam Bağımsızlık Hedefinden Taviz Verilmeyecek

Bakan Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, toplantı kapsamında düzenlenen oturumda Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile birlikte milletvekilleriyle kapsamlı istişarelerde bulunduklarını belirtti.

"Vatandaşlarımızın Beklentilerini Merkeze Alan Projeleri Değerlendirdik"

Oturumda milletvekillerinin sorularını yanıtladıklarını aktaran Bayraktar, şu ifadeleri kullandı:

"Milletvekillerimizin sorularını cevaplandırırken bölgelerimizin ihtiyaçlarını, şehirlerimizin önceliklerini ve vatandaşlarımızın beklentilerini merkeze alan projelerimizi değerlendirdik, önümüzdeki dönemde atacağımız adımları ele aldık."

"Enerjide Tam Bağımsızlık Hedefinden Taviz Verilmeyecek"

Bayraktar, "Türkiye Yüzyılı" vizyonu doğrultusunda kararlılık mesajı vererek, "Güçlü altyapı, sürdürülebilir kalkınma ve enerjide tam bağımsızlık hedeflerimizden taviz vermeden, eser ve hizmet siyasetini kararlılıkla sürdüreceğiz. Milletimiz için üretmeye, yatırım yapmaya ve Türkiye’yi her alanda daha güçlü yarınlara taşımaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.

www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

Kaynak:

Haber Merkezi

Yorumlar (0)