Bakan Bayraktar: Enerjide Tam Bağımsızlık Hedefinden Taviz Verilmeyecek
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında gerçekleştirilen "Kalkınma" başlıklı Ortak Akıl Oturumu'na katılarak milletvekilleriyle bir araya geldi.
27.06.2026 20:45
Bakan Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, toplantı kapsamında düzenlenen oturumda Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile birlikte milletvekilleriyle kapsamlı istişarelerde bulunduklarını belirtti.

"Vatandaşlarımızın Beklentilerini Merkeze Alan Projeleri Değerlendirdik"
Oturumda milletvekillerinin sorularını yanıtladıklarını aktaran Bayraktar, şu ifadeleri kullandı:
"Milletvekillerimizin sorularını cevaplandırırken bölgelerimizin ihtiyaçlarını, şehirlerimizin önceliklerini ve vatandaşlarımızın beklentilerini merkeze alan projelerimizi değerlendirdik, önümüzdeki dönemde atacağımız adımları ele aldık."
"Enerjide Tam Bağımsızlık Hedefinden Taviz Verilmeyecek"
Bayraktar, "Türkiye Yüzyılı" vizyonu doğrultusunda kararlılık mesajı vererek, "Güçlü altyapı, sürdürülebilir kalkınma ve enerjide tam bağımsızlık hedeflerimizden taviz vermeden, eser ve hizmet siyasetini kararlılıkla sürdüreceğiz. Milletimiz için üretmeye, yatırım yapmaya ve Türkiye’yi her alanda daha güçlü yarınlara taşımaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
Bakan Göktaş'tan AK Parti "Toplum Oturumu"na ilişkin paylaşım
AK Parti'de "Parti Politikaları Oturumu" gerçekleştirildi
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Uygur'dan AK Parti'nin Sapanca'daki istişare toplantısına ilişkin paylaşım
İçişleri Bakanı Çiftçi'den AK Parti'nin Sapanca'daki istişare toplantısına ilişkin paylaşım