Bakan Bayraktar "Enerji ve Madencilik" resim yarışmasına katılan öğrencilerle buluştu
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında "Enerji ve Madencilik" temalı resim yarışmasına katılan öğrencilerle bir araya geldi.
23.04.2026 14:06
Bayraktar, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Bakanlıkta sergilenen tüm resimleri tek tek incelediğini ve resimlerin hikayesini dinlediğini belirtti.
Tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutlayan Bayraktar, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"23 Nisan kapsamında Bakanlığımız tarafından düzenlenen Enerji ve Madencilik temalı resim yarışmasına katılan yavrularımızla kendi eserlerinden oluşan sergide bir araya gelerek Türkiye'nin yarınlarına dair hayallerini paylaştık. Sergideki tüm resimleri tek tek inceledik, her bir öğrencimizden resimlerinin hikayelerini dinledik. Çocuklarımızın tertemiz zihinlerindeki o güçlü Türkiye vizyonunun, bizler için ne kadar büyük bir ilham kaynağı olduğunu yürekten hissettik. Ülkemizdeki evlatlarımız başta olmak üzere tüm dünya çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı en kalbi duygularımla kutluyorum."
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Sözcüsü Çelik: NATO'nun en büyük şansı Cumhurbaşkanımızın ev sahipliğinde Türkiye'de yapılacak olması
Umman: Hürmüz Boğazı'nda geçici deniz koridoru için IMO ile koordinasyon sağlandı
AK Parti Grup Başkanvekili Usta'dan Kırıkkale'deki patlamaya ilişkin taziye mesajı
MHP'li Özyürek: Deprem Bölgesindeki KDV İstisnasının Uzatılması Ortak Sorumluluğumuzdur