Ankara'da "Özel Eğitimde İz Bırakanlar" programı gerçekleştirildi
Özel Özel Eğitim Konfederasyonunca 3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinlikleri kapsamında "Özel Eğitimde İz Bırakanlar" programı yapıldı.
04.12.2025 17:04
Konfederasyondan yapılan açıklamaya göre, programa bazı milletvekilleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri, özel çocuklar, aileler ve federasyon temsilcileri katıldı.
Programda "Sayın Cumhurbaşkanı'mıza Mektup" başlıklı ortak bir bildiri okundu.
Bildiride, özel eğitimde seans sayılarının artırılması, öğretmenlerin ücretlerinin iyileştirilmesi, kurumlarda öğrencilere verilen ücretin artırılıp tek bir rakama bağlanması gibi talepler dile getirildi.
Özel gereksinimli kanun sanatçısı Bilal İpteş ve özel gereksinimli Türk halk müziği sanatçısı Ahizer Özbek'in müzik dinletisi sunduğu etkinlikte, özel gereksinimli dünya şampiyonu milli yüzücü Hamit Demir bir sunum yaptı.
"Engelli hizmetlerinde devrim yaptık"
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Fatma Betül Sayan Kaya da etkinliğe ilişkin NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadeleri kullandı:
"Özel Özel Eğitim Konfederasyonu tarafından düzenlenen programda, engelli bireylerin eğitimi için emek verenlerle buluştuk. Son 23 yılda, Sayın Cumhurbaşkanı'mız Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde engelli hizmetlerinde bir devrim yaptık. Engelli kardeşlerimiz daha iyi eğitim alıyor, potansiyelini keşfediyor, hayata katılıyor. Bizler de her zaman yanlarında olmaya, desteklemeye devam edeceğiz."
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
Vincenzo Montella: Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz
Microsoft, depolama ve bellek maliyetlerindeki artış nedeniyle oyun konsolu fiyatlarını yükseltecek
AK Parti Sözcüsü Çelik, UCLG Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay'ı tebrik etti
İBB Kültür AŞ Genel Müdür Yardımcısı Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 2 zanlı daha yakalandı