AK Parti'li Kaya'dan Leyla Şahin Usta'ya yönelik ifadelere tepki
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Fatma Betül Sayan Kaya, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda AK Parti Grup Başkan Vekili Leyla Şahin Usta'ya yönelik kullanılan hakaret ve cinsiyetçi dil nedeniyle sert bir açıklama yaptı. Sayan Kaya, bu üslubun siyaseti seviyesizleştirdiğini ve kadına yönelik şiddeti normalleştirdiğini vurguladı.
13.12.2025 20:36
Fatma Betül Sayan Kaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, TBMM çatısı altında yaşanan olaya ilişkin tepkisini dile getirdi. Kaya, eleştirilerin hedefindeki dilin "siyaseti seviyesizleştirmekte, kadına yönelik şiddeti de normalleştirmekte" olduğunu belirtti.
"İkircikli Yaklaşım" Vurgusu
Kaya, açıklamasında muhalefetin kadına yönelik şiddet konusundaki yaklaşımını da eleştirerek, şunları kaydetti;
''Kendi zihniyetinden biri saldırıya uğradığında kadına şiddet diyerek özgürlüğü savunanlar, söz konusu kendi zihniyetinden biri olmadığında düşmanlık ederek şiddet dili kullanmaktan çekinmiyor.''
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kaya, bu tutumu "ayrımcı yaklaşım" olarak nitelendirerek, "Gazi Meclisimizin çatısı altındaki bu ayrımcı yaklaşımı ve hakaret dilini reddediyor, bu üslubu taşıyan zihniyete iade ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Kaynak:
Haber MerkeziYorumlar (0)
İlgili Haberler
Son Haberler
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yayman: Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz
Bakan Göktaş'tan Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliğine ilişkin açıklama
Bakan Gürlek, CTE personeline yönelik atama sonuçlarının açıklandığını duyurdu
MHP'li Bulut'tan Sözcü Gazetesi'ne tepki: Her cümlemin arkasındayım