AK Parti Genel Başkanvekili Elitaş'tan Sapanca'daki istişare toplantısına ilişkin paylaşım
AK Parti Genel Başkanvekili Mustafa Elitaş, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşımda bulundu.
28.06.2026 03:29
Elitaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadeleri kullandı:
"33. İstişare ve Değerlendirme Toplantımızda davasını devası bilen kadrolarımızla dünden bugüne muhasebemizi yaparken parti politikalarımızı yine yeniden değerlendirme fırsatı bularak, doğruyu daha doğru, iyiyi çok daha iyi, güzeli ise çok daha güzel nasıl yaparızın istişaresini yaptık. Çeyrek asırlık destansı bir sürecin milletimiz ve memleketimiz menfaatine nice yıllar, daha nice eser ve hizmetlerle gelişip genişlemesi için gayretimizi ortaya koyduk."
www.haberotesi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Haber Ötesi'ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Etiketler:
Kaynak:
AAYorumlar (0)
İlgili Haberler

Son Haberler
Japonya'da 5,9 büyüklüğünde deprem
İran devlet televizyonu: Ülkenin güneyindeki Sirik kentinde patlama sesleri duyuldu
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Tamar Tanrıyar hakkında resen soruşturma başlattı
Bakan Göktaş'tan AK Parti "Toplum Oturumu"na ilişkin paylaşım